DSC_2318.jpg

mgr Alicja Sulima

tel. 602-654-002

Prowadzi psychoterapię dorosłych i par, konsultacje psychobariatryczne i psychoonkologiczne.

O mnie

Psycholożka, psychoonkolożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (certyfikat PTTPB nr 1052). Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych z zakresu psychoonkologii na Akademii Ignatianum w Krakowie. Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Sosnowcu oraz Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu, gdzie zajmowała się wsparciem osób chorujących onkologicznie, jak i pacjentów z innymi chorobami przewlekłymi, jak również diagnostyką pacjentów bariatrycznych w trakcie procesu kwalifikującego ich do chirurgicznego leczenia otyłości. Prelegentka Stowarzyszenia Pacjentów Bariatrycznych CHLO oraz wykładowczyni na studiach podyplomowych na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. W Konkrecie jest koordynatorem całego Zespołu, dodatkowo zajmuje się terapią indywidualną i grupową dorosłych, diagnostyką i opiniowaniem pacjentów z otyłością olbrzymią, wsparciem psychoonkologicznym oraz szkoleniami. Prywatnie miłośniczka gór, podróżowania i muzyki alternatywnej.

Obszary pracy

• diagnostyka psychologiczna i opiniowanie bariatryczne (wydawanie opinii w ramach kwalifikacji do zabiegu chirurgicznego leczenia otyłości)

• psychoterapia zaburzeń depresyjnych i lękowych osób dorosłych

• psychoterapia zaburzeń osobowości z wykorzystaniem technik terapii schematów