Bezpłatny webinar o perspektywie nastolatka i rodzica oraz sposobach skutecznej komunikacji

Zaktualizowano: 10 sie

📌Jesteś rodzicem, nauczycielem lub specjalistą pracującym z młodzieżą?

📌Chciałbyś/ałabyć poszerzyć w wiedzę w zakresie wyzwań dorastania i skutecznej komunikacji z nastolatkiem?

📌Interesujesz się zagadnieniami psychologii i psychoterapii dzieci i młodzieży?


▶️▶️▶️Jeśli tak, ten wykład jest właśnie dla Ciebie!



📌W ujęciu społecznym, okres dorastania stygmatyzowany jest jako trudny. Zrozumienie myślenia, priorytetów oraz emocji nastolatka z jednej strony bywa wyzwaniem, z drugiej jest szansą na prawidłowy rozwój i dobry kontakt z dzieckiem. Wczucie się w sytuację nastolatka, wymaga wiedzy związanej z jego problemami, dylematami oraz wartościami. Dlatego serdecznie zapraszamy Państwa na BEZPŁATNY webinar dotyczący następujących tematów:


▶️ Charakterystyka etapu rozwojowego młodzieży

▶️ Najczęstsze zaburzenia psychiczne XXI wieku wśród młodzieży

▶️ Wpływ pandemii na funkcjonowanie nastolatków

▶️ Sposoby radzenia sobie rodziców a wypalenie rodzicielskie

▶️ Komunikacja z nastolatkiem

▶️ Self-care nastolatka i rodzica


📌Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na BEZPŁATNE spotkanie online pt. "Jak się dogadać? O perspektywie rodzica i nastolatka oraz o sposobach skutecznej komunikacji"


Kiedy? ▶️23 sierpnia 2022

Gdzie? ▶️Online na funpage'u Konkret - diagnoza i psychoterapia

Godzina? ▶️ 18.00 Prowadząca? ▶️ mgr Julia Celban


Zapisy nie obowiązują, liczba miejsc nieograniczona!


Julia Celban - psycholożka, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W ramach codziennej praktyki zawodowej prowadzi zajęcia psychoedukacyjne w klasach oraz konsultacje indywidualne dla dzieci i młodzieży. Współprowadziła grupę terapeutyczno-rozwojową dla młodzieży w Tarnowskich Górach. Ukończyła półroczny kurs z zakresu Interwencji Kryzysowej, terapii dialektyczno-behawioralnej oraz dwuletni Blok Kształcenia Nauczycielskiego, a także szkolenia z Racjonalnej Terapii Zachowania i ACT. Bierze udział w licznych projektach naukowych związanych z tematyką psychologii klinicznej. Za osiągnięcia społeczne i naukowe otrzymała Wyróżnienie Rektora Uniwersytetu Śląskiego.



32 wyświetlenia0 komentarzy